Domov  |  O nas  |  Proizvodi  |  Zastopstva  |  Podpora  |  BREZPLAČNA PREDSTAVITEV
 
 
     
 

Želite imeti obračunane ure, kot da bi jih obračunavali na roko, le da to naredite neprimerno hitreje in s polno kontrolo? Potrebujete razporejene ure med različnimi vrstami bolniških oziroma drugih odsotnosti, tudi če so krajše od celega dneva, kot so recimo omejitve dela pri različnih bolezninah ali invalidnosti? Želite, da se vaši zaposleni pripravijo na delo s predčasnim prihodom in kasnejšim odhodom ter stimulacijo takega ravnanja? Želite zmanjšati privatne izhode krajše kot nekaj minut? Vas moti zamujanje in bi ga radi odpravili? Želite doseči, da se delo preko rednega časa upraviči? Imate težave z obračunom prevoza, tudi večkratnega, in prehrane? Bi radi zaokrožili dnevne ure, prihode, odhode, postavili dodatne stimulativne pogoje, ki bi vlekli zaposlene k delu? Vas vsak mesec težijo prenosi ur med meseci oziroma koriščenje le teh v določenih obdobjih? Želite imeti rešena ta vprašanja enkrat za vselej in to učinkovito, pregledno ter enostavno za uporabo? Seveda, le kdo pa ne bi!

Pripravite nam pogoje in pripravili bomo skupaj z vami obračun, ki bo vseboval vse to ali pa še kaj več, saj vam lahko tokom procesa tudi svetujemo na podlagi primerov in naših izkušenj! Skupaj bomo pripravili in izvedli obračun, ki vam bo vse to omogočil, ter vam vse skupaj pripravili za prenos v obračun plač. Dodatne zahteve, ki se monogokrat pojavijo ob uporabi našega sistema zaradi novih ugotovitev na podlagi ponujenega in možne optimizacije, pa bomo enostavno vključili v obstoječi obračun!

Za vse to vam ne bomo prodali dodatnega programa, vse je že v našem sistemu.

In kaj še ponuja sistem?

Uporabniki se lahko registrirajo kar na 7 različnih načinov: s katerokoli osebno kartico z magnetnim zapisom ali črtno kodo, z brezkontaktno kartico, obeskom ali nalepko, z uporabo kode na tipkovnici terminala, poceni registrirno mesto preko lahkega terminala za posameznika na delovnem mestu ali skupno na poljubnemu računalniku, z avtomobilskim TAG-om z dolgim dosegom in celo z IP Cisco telefonom.

Je neposredno povezan z evidenco zaposlenih (oziroma kadrovsko evidenco) in obračunom plač. S tem se poveča ažurnost in hitrost vnosa in popravljanja podatkov ter odpade podvajanje podatkov, kar za razliko dvojnih vnosov zmanjšuje možnost napake.

Omogoča pošiljanje poljubnih sporočil kar neposredno na terminal, mobilni telefon (do zaposlenega ali zunanje osebe) ali elektronsko pošto.

V trenutku prikaže trenutno prisotnost (odsotnost) zaposlenih, spremljate pa lahko celo trenutne prihode in odhode. Omogoča tudi enostavno upravljanje delovnega razporeda časa oziroma dnevnega razporeda posameznega zaposlenega.

  • ker je vodenje evidence in vpis podatkov preprosto, saj sistem deluje v Microsoft Windows okolju
  • ker lahko poljubne podatke prenesete v Microsoft Word ali Excel ali izvozite v poljubni tekstualni obliki

To pa seveda ni vse ampak samo del zmožnosti. In lažje kot opisovati je prikazati.

Ker poskrbimo za celostne rešitve in damo garancijo na cel sistem, ponujamo zraven tudi registracijske programobilne terminale Acroprint s čitalci HID, dodatne čitalce HID, module za odpiranje vrat oziroma drugo avtomatizacijo in ostale materiale (kartice, obeske, avto TAG-e, nalepke, lahko vam TAG zapakiramo po vaši želji v poljubno obliko, ...). Za vaše partnerje (prehrana, dostava, ...) imamo pripravljene rešitve, ki se vključujejo v sistem.

Vam lahko prikažemo? BREZPLAČNA PREDSTAVITEV je priložnost za vaša vprašanja.

 

QuickTime d.o.o. © 2015